Beoordelingen van Ming Yeg Leidschendam

Recente recensies

4.0
Sander
25 februari 2024

Er zaten veel stukjes bot in de kip

Marian
25 februari 2024

Eten was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van der Meer
25 februari 2024

Was erg lekker en erg veel! Zeker de loempia sprong eruit. 😋Vanavond gaan we er weer van genieten.

Ger
24 februari 2024

We hadden een Indische rijsttafel.Het was heerlijk en goed warm echt een aanrader .👍👍

Anoniem
24 februari 2024
pieter
23 februari 2024

always delicious, unfortunately I had forgotten some additional instructions for the delivery, this time we had a different delivery guy... sorry, my bad

Tom
22 februari 2024

Was weer heerlijk!

Ron
22 februari 2024

Wel betere ervaringen gehad, maar de bezorging was een half uur te laat (geen uitleg aan de deur). Het eten was niet helemaal warm meer, maar het eten was ook niet lekker (slappe doorgekookte groente en onsmakelijk), en niet wat wij gewend zijn van eerdere bestellingen bij Ming Yeg

Antonio
21 februari 2024

Eten was zo goed als koud

Fred
19 februari 2024

Bestelling werd keurig binnen de aangegeven tijd bezorgd. Compleet zoals besteld en warm en netjes verpakt. Alles dik in orde!!

Oscar
19 februari 2024

De bestelling is altijd prima op orden en komt altijd op de afgesproken tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra van Beek-Hijman
18 februari 2024
Van velden
18 februari 2024

Heerlijk eten !

Jannie Verweij
17 februari 2024

Heerlijk gegeten Goed warm en vriendelijke bezorger

Jolanda
16 februari 2024

Het was weer heerlijk, en snel bezorgd, door vriendelijke bezorger

Frank
16 februari 2024

Het was goed eten maar de kip zat hoofdzakelijk boven in de bak en onderin weinig. De prognose van de bezorging was een half uur eerder en het eten was niet goed warm.

Rene
14 februari 2024
Irene van Hek
13 februari 2024

Goed eten en prima en snelle bezorging

ernesto tallo
12 februari 2024
pieter
12 februari 2024

ja, heerlijk natuurlijk, ruime portie, keurig op tijd, goed warm op je bord en smullen maar. Hoe blij kun je ons maken? :-D

Kees
11 februari 2024

Heerlijk eten, goed warm en mooi op tijd. Het kan niet beter, we hebben genoren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Conny
10 februari 2024

Vriendelijke bezorging, altijd op tijd en zoals gewoonlijk weer heel erg lekker.

Nico
8 februari 2024

Keurig en snelle levering. En zeer smaakvol

Marcel van Leest
8 februari 2024

Snelle bezorging, half uur voor de afgegeven richttijd, en heerlijk eten, hoewel de dimsum wel een erg kleine portie is.

Yvonne van Rijn
6 februari 2024
Anoniem
4 februari 2024

Jammer dat er geen bami in de loempia zit en slecht dat het niet vermeld staat op het menu

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ineke
4 februari 2024
john van malssen
31 januari 2024

Toch maar weer een keer proberen ,maar helaas na 1,5 uur wachten bellen waar het bestelde eten blijft ,ja je moet gewoon wachten zei de medewerkster . Zoveelste keer dat dit gebeurt en dan komt het eten koud aan en is ronduit NIET TE VRETEN ,zo smerig . Dit is de slechtste chinees van Leidschendam en omstreken ,vriendelijkheid is helemaal ver te zoeken ,ik bestel hier nooit meer wat 30 euro weggegooid ,wat een vieze tent is is dit ,vieze bagger BAH

Llsiej
22 januari 2024

Bezorging mooi op tijd. Eten niet echt heet. Is ook lastig waarschijnlijk

Jph Wage
21 januari 2024
Dayen
20 januari 2024

Eten besteld op 19 januari 2024. We hadden besteld één chinese rijsttafel voor 1-persoon en één indische rijsttafel voor 1-persoon, bij elkaar is dat vergelijkbaar met een rijsttafel voor 2-personen. Eerste puntje van teleurstelling: had verzocht of ze er kroepoek bij wilde doen, omdat dit er bij de 2-persoons rijsttafel standaard bijzit, hadden ze niet gedaan. Goed dat zijn ze natuurlijk niet verplicht, maar heel service gericht vind ik dit niet. Tweede puntje van teleurstelling: het eten smaakte anders dan voorgaande keren, niet heel lekker. Hebben ze een andere kok? Derde puntje van teleurstelling: Het eten was absoluut niet vers. Vierde puntje van teleurstelling: Het eten was al flink afgekoeld toen het bezorgd werd en we hebben het met de magnetron moeten opwarmen. Al met al was deze ervaring stukken minder positief t.o.v. voorgaande keren en wij slaan dit restaurant voorlopig dan ook over.

Trompert
18 januari 2024

De bestelling was erg lang, terwijl we nog geen 15 min van jullie vandaan wonen. Heb na ongeveer 1.5 uur gebeld en toen was het er snel. Maar eten was niet meer goed warm. Kwaliteit van het eten is goed. Maar niet de bedoeling dat we zelf weer moeten opwarmen

Brenda
17 januari 2024

Er g goed

Marcel van Leest
17 januari 2024

Hele snelle bezorging, 35 minuten eerder zelfs dan oorspronkelijk meegedeeld! Eten zoals altijd heerlijk!

Arnold Veenstra
16 januari 2024

Alles goed gegaan kwaliteits producten.

Bep de Bruijn
13 januari 2024

Was goed en netjes op tijd

Meena
11 januari 2024
Marcel van Leest
11 januari 2024

Eten is prima en heerlijk, maar bij bezorging had ik deze keer verzocht om afgifte bij de voordeur en daar is niet echt gehoor aan gegeven.

M
9 januari 2024

Misschien is het handig om GOED te kijken, hoe laat eten bezorgd moet worden. Elke keer, komt het niet op de gevraagde tijd.

VD IJssel
8 januari 2024

Uitstekend alles. Dikke prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Winkler
8 januari 2024

prima kwaliteit en goede service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mulder
8 januari 2024
Matthijs Martens
8 januari 2024

Altijd goed, informatie over bezorging ook bijna altijd accuraat. Zou wat korter kunnen in de regel maar als je goed bent heb je ook meer klanten te bedienen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marike de Jongh
7 januari 2024

Wij vonden het eten heerlijk, en komen graag 'n ogende keer terug.

Claire
5 januari 2024

Heerlijk!!!

Arnold Veenstra
4 januari 2024
Jannie Verweij
3 januari 2024

Jammer!!!!!!!!! Bestel regelmatig en heb nooit klachten Maar nu.......eten kwam ruim één uur later terwijl ik had aangegeven dat er kleine kindjes betijds moesten eten Loempia was lauw/koud Bezorger was wel vriendelijk, maar ja! Hoop volgende keer dat het beter gaat

Carla
1 januari 2024

Het eten was heerlijk prima op tijd bezorgd compliment voor de bezorger

w.hennink
1 januari 2024

Het was allemaal echt lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ria
27 december 2023

Iets warmere Bami

Rene
27 december 2023

Goed verzorgd en van smaak zoals altijd!

Guyt
26 december 2023

Super lekker weer en vriendelijke bezorger,ondanks kerst mooi op tijd

Aarts
24 december 2023
Wil
24 december 2023

Altijd weer een heerlijk menu voor een schappelijke prijs!

Conny Brizee
24 december 2023

Zoals altijd weer prima. Vriendelijke bezorging en perfect op tijd

Miram
23 december 2023

Altijd lekker, snel en nog super warm bezorgd.

Pat.B.
22 december 2023

Op tijd, lekker warm bezorgd. Kwaliteit zoals we gewend zijn… super lekker!

Anoniem
22 december 2023
Claudia
21 december 2023

2,5 uur gewacht op het eten. Dat was inmiddels koud en slap. Zelden zo slecht gegeten. Tipje, als het te druk is, neem geen nieuwe bestelling aan. Heel jammer!

J.
21 december 2023

Eten is prima, moest er wel ruim (!) 2 uur op wachten...

Jos Huf
20 december 2023

Bepaalde ingredienten ontbraken en waren vervangen door andere b.v. geen garnalen maar sate en gekookt ei en er zat weinig smaak aan het eten zo zijn wij het niet gewent van Ming Yeg

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Japie
20 december 2023

Eten is altijd lekker !!

Conja
15 december 2023

Lekker eten,goede bezorging

Aad Westerduin
13 december 2023

Om 18.17 uur besteld. Afgeleverd om 19.35uur. Restaurant zit 250meter verwijderd van afleveradres. Het eten was niet heel warm en één verkeerd menu afgeleverd. Dit werd na telefoontje nageleefd. Duurde 20 minuten en was duidelijk veel warmer dan (grote) eerste deel van de bestelling. Jammer dat het zo lang duurde en het eten als gedeeltelijk was afgekoeld.

S.
13 december 2023

Heerlijk, warm en op tijd!

Michel
13 december 2023

Om 18 uur besteld, 19.30 bezorgd. En niet voor het eerst...Jammer, dat doen we niet meer

Brenda
12 december 2023

Goed

edwin
12 december 2023
Angelique
12 december 2023

Altijd heerlijk eten. Bezorging 10 minuten eerder dan aangegeven, maar geen probleem

w.hennink
11 december 2023

Smaak was prima maar erg jammer dat de babi pangang gort droog was. Dat is echt een minpuntje.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Conja Guyt
3 december 2023

Super lekker eten en de bezorging was ook top

Hans Brands
3 december 2023

Was lekker eten, dus gewoon goed

Mike Logan
2 december 2023

Zag er prima verzorgd uit, was goed ingepakt.en elk gerecht had zijn eigen smaak! De bezorging was punctueel op tijd.

Manon
2 december 2023

Ruim binnen de tijd bezorgd Eten is altijd goed

R
30 november 2023
Kees Haasnoot
28 november 2023

Lekker warm eten. Precies op tijd bezorgd

Syl
26 november 2023

Keurig op tijd zoals aangegeven in de mail bezorgd en heerlijk warm eten

Bierhuis
26 november 2023

Het eten was niet warm , we zijn dat niet gewend van jullie.

Anoniem
25 november 2023

Kip in de foe yong hai was taai of niet helemaal gaar. Kreeg het niet weggekauwd. Leek ook niet helemaal vers te zijn. Zat ietwat een geurtje aan. Verder was het eten goed. De bezorging duurde een beetje lang maar gezien het ontzettende slechte weer heb ik daar alle begrip voor.

Evers
25 november 2023
Marco Rijsdijk
21 november 2023
Hans
20 november 2023

Precies op tijd bezorgd, eten nog heet, lekker en grote porties, vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rekoe
19 november 2023
Aarts
19 november 2023

Prima service en lekker eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

cxxcvx
19 november 2023
Rob
19 november 2023

Was erg lekker.

Marco Frederiks
19 november 2023

Was weer gewoon erg goed en lekker. Bezorging is top.

Jannie Verweij
18 november 2023

Snelle bezorging, goed warm Super lekker zoals altijd

Dick Smit
18 november 2023

We hebben het maandmenu genomen. Het smaakte voortreffelijk en het was ruim voldoende

Wil
18 november 2023

Heerlijke rijsttafel optijd geleverd

Guyt
16 november 2023

Eten super lekker.

Anoniem
15 november 2023
Remco
15 november 2023

Was heel lekker en weer prima op tijd bezorgd.

Van der Zwan
14 november 2023

Het eten was niet zo warm. Vorige bestellingen wel.

Engbert Zuidema
12 november 2023

Eten kwam veeeel te laat. Normaal haal ik het meestal op maar nu niet vanwege visite. Het zou een uur duren wat al lang is maar er kwam nog 45 minuten bovenop. 2 keer gebeld 1x keer na een dik uur en 10 minuten. Werd er leuk gezegd dat ze het nog moesten maken. 30 minuten later nog eens gebeld en toen waren ze onderweg.... we wonen nog geen 5 minuten er vandaan. Na 1 uur en 45 minuten dus eindelijk eten (met visite) wel heerlijk zoals altijd. Maar extra service/vergoeding was hier wel op hun plaats geweest

E. Simons
11 november 2023

Bezorging altijd op tijd. Eten voortreffelijk

Astrid
10 november 2023

Was weer heerlijk

P. van der Arend
6 november 2023

Heerlijk gegeten, veel keus. Aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

John
3 november 2023

Tasty food, we would have liked more spice, delivered before notified time.

Joy
2 november 2023

Helaas ontbrak de kroepoek. Maar bij een volgende bestelling krijg ik die gratis erbij als ik het aangeef.